08 kolovoza 2016

vikend 2

još jedna rekapitulacija, za one koji nemaju FB pa nisu na mom PAGE-u pogledali album sa slikama i shvatili gde smo to bili zadnja tri dana

ovo je sličica planinarenja po Durmitoru, tačnije vrhovima Međed mali veliki severni južni i ostala braća tojest imenjaci.



ovo po kamenjaru je naravno sve bilo sporo i lagano u grupi maratonaca, a prva 4 km i zadnjih 7 km sam pretrčao.

sledećeg jutra sam po kiši strčao od Žabljaka do Đurđevića Tare, tojest nekako sam to zamišljao kao "strčavanje" a ispostavilo se da je više od pola trase veoma poravno, da bih se tek u zadnjih 8km zaista negde sjurio. tačno kada sam stigao na drugu stranu mosta, ispalo mi je dužina polumaratona, eto, baš simpatično.


u poslednjih par kilometara sam osećao neka čudna golicanja spreda u levom kolenu, nešto sam malo smlatio ligamente verovatno, kada sam dan ranije trčao onih par jako strmih kilometara ka Crnom Jezeru. 

no evo dan kasnije ne osećam ništa, sve se smirilo i okrpilo, tako da se radujem sledećim danima i povratku mojim lokalnim stazama. 

Nema komentara:

Objavi komentar