05 kolovoza 2016

kobac


bolje kobac u ruci nego kondor na grani.
računam ko zna na šta ću ličiti nakon 6 sati u autu.
jeste da zvuči privlačno raspaliti par sati večeras po planinčinama, ali što je sigurno - sigurno, ja otrčah jutros mojih 12km uz Gradac pa u brda i šume pa SJURIŠ nazad u vreli grad.

ima i taj jedan aspekt koji uopšte nije za zanemarivanje.
naime mi jako volimo leto.
samim tim mi je uvek buđav taj boravak na planini usred leta. da izvinete, pišam ti se na taj provod kad usred avgusta ceo godišnji provedeš u dukserici i jakni, mislim šta ćeš onda da radiš ostatak godine?

meni se kvalitet godine meri po količini onog masnog letnjeg znoja, po bordo podočnjacima od dehidracije, po broju "roletni" koje mi se spuste u podne za vreme trčanja po nekom usijanom kamenjaru, po broju tuširanja hladnom vodom.
mora da postoji taj osećaj vreline, da nadomesti onih ostalih 8-9 meseci šarenolikog neizvesnog promenljivog sivonjavog hladnjikavog i bljuzgavog života.

otud možda i ova današnja logika, bolje jedan letnji dan više u ukupnom skoru, nego jedan jesenji, a jesen još nije na vidiku.
ako baš moram da trčim na +12, pa dobro, što se mora nije teško.
ali ako mogu da biram, evo odabrao sam :-)

Nema komentara:

Objavi komentar