18 kolovoza 2018

18-08

subota je bila ubitačna!
ujutru sam nastavio sa odmaranjem od tempo-četvrtka koji me realno nije BAŠ TOLIKO umorio no neka mi je fora bila da tako razmišljam, da je svako trpanje laganih kilometara puno bezbednije što se tiče raznih povreda, a da sa divljanjima treba biti oprezan i štedljiv, te ih čuvati za trke koje su uvek bolji trening od Treninga

lagano brdsko trčanje se pretvorilo u još jedan izlet ali nisam zažalio nimalo, jer me je posle toga čekalo šest sati sa majstorima za klima uređaje, sve na +30, malo na krovu malo na merdevinama i tako bez prekida

uveče naravno nisam bio ni za šta, pa sam nekako podsvesno odbacio ideju večernjeg trčanja i kada sam sve završio odlučio da odem da se provozam "za svoju dušu"

sat i po laganog bicikliranja mi je zaista odmorilo i noge i dušu, a drugu polovinu sam prošao po mraku sa prednjom i zadnjom lampom što nisam uradio godinama
i uopšte nije bio loš osećaj, nadam se da ću letos to ponoviti još koji put, ako nas posluži ovo vreme sa toplim vedrim danima

već sam napisao blogove za petak i nedelju a nigde nisam ubacio statistike za ovu godinu ili mesec, pa mogu i ovde jer je svejedno

zaključno do večeri 19-avg-2018
3469 pretrčanih kilometara odnosno
324h54' utrošenih za sve to
što predstavlja prosečnu brzinu trčanja od 5'37''/km

zanimljivo je da vrlo retko trčim tom brzinom, ili idem brže ili sporije :-)
treba imati u vidu i da sam ove godine bio na 27 trka pa bi i to trebalo da malo pripomogne proseku ali avaj, bilo je tu i brdskih polu/maratona i trailova i brdskih trka... pa je deo bio i po snegu i po blatu, uz naravno uobičajene makadame

tako da...

Nema komentara:

Objavi komentar