17 kolovoza 2018

17-08

dan nakon 2x5km tempa, a možda i dva-tri dana nakon 2x5km tempa, ništa ne bi falilo da malo i popustim
tako sam pomislio, a tako sam na kraju i uradio
nekad davno sam imao taj osećaj, dok sam aktivno trenirao na bicikli
kad završim neki "dobar" trening, prosto narednih dana nemam ni potrebu da se nešto napinjem, nego mi se uživa u spoznaji da sam uradio (to i to)

ovaj petak je tako prošao u laganom brdskom trčanju ujutru, na kojem sam opet pronašao neke mačiće pa smo popodne otišli na isto mesto što mi uopšte nije bilo zanimljivo
4 puta se drndati uz/nizbrdo magistralnim putem kojim zvižde šleperi iz kamenoloma, to je sve samo ne zabava

no dobro, dva puta laganih desetak kilometara i pola kilometra visinske razlike, nije loše
sporednim alternativama sam izbegao glavni put koliko god je moglo, s tim da sam drugi put do gore i nazad išao u društvu pa mi je to skrenulo pažnju sa svake monotonije

Nema komentara:

Objavi komentar