08 kolovoza 2018

nastavak

priča drugarica kako je u gebreseljasijevoj knjizi pročitala da on pretrči oko 1200km mesečno od čega je 4/5 lagano trčanje kilometrima od 6 minuta. kontajući da je on tada trčao maratone za 2h i par minuta a ja oko 3h ispadne da je njegovo lagano mojih 9'/km!!! a ja mislio kako trčim presporo...

juče sam po vrućinčini imao dva izleta po tuce kilometara a nijedan nije bilo neprekidno trčanje nego sve u nekom stani-kreni režimu i društvu. lepo je znati uživati i u neobaveznosti. katkad te lepršav dan ispuni više nego neka brzina od iks metara i sekundi.

pred kraj dana sam se čak i provozao sat vremena tu kroz obližnje njive i nabrao nekoliko kukuruza. nema na pijaci tako lepih a ovako mogu da proberem po onoj bradi na vrhu koliko zrele hoću. onome što ima 5 hektara to ništa neće značiti. njegovo malo naše je mnogo. a svinje su mu ionako predebele :-)

Nema komentara:

Objavi komentar