13 kolovoza 2018

+1

Još jedan letnji dan savršeno iskorišćen prema mojim poremećenim kriterijumima. Jutarnje trčanje od 16km se nastavilo poslom pa nakon toga spasilačkom akcijom na biciklama sa onim gigantskim rančevima iz Ljubljane zbog kojih nam je neki slovenac svirnuo iz auta na usponu u smeru Užica. Drugo dogovoreno popodnevno/predvečernje trčanje je prošlo sto posto po planu. Odavno nisam trčao u društvu, i ovoliko uživao u tome. Prosto se osećam preporođen. Svi novi ljudi donesu nešto novo u tvoj život, naravno, bez obzira da li su to neke dosadne kolege na poslu ili po nečemu tebi slični ljudi sa kojima imaš ista interesovanja. No ja sam pronašao jedan pravi mali dragulj i izvor duhovitosti i mudrosti koje mi sve više fali u zadnje vreme. Sve češće sam upadao u zamke da o raznim stvarima "pogrešno razmišljam" a da nisam imao ikoga ko bi me na to upozorio. Ne radi se ni o čemu posebnom, možete nasumice otvoriti enciklopediju stotinak puta pa eto na šta god spustite prst, na to sam mislio. Random stvari što bi rekli ovi moderni klinci. Deo bistrine možda dolazi i od toga što sam zbog prevelikih vrućina prešao sa piva na vodu jer se radi o barem pet litara dnevno nadoknade, no to je samo mali deo, siguran sam. Ovo leto mi je bilo kako da sam upisao neki novi kurs, fakultet, tečaj što reče Balašević. Posle ovog leta biću jedan bolji Ja i to je možda lepša vest od toga koja mi je sledeća trka na rasporedu. Štaviše ove vrućine nisu baš prijatelj dužih putovanja a i zbog loših rezultata krvi mogu malo da se odmorim od mahnitosti. Pogledaću ovih dana kalendar, čisto da ne izgubim nešto baš baš zanimljivo iz vida.

Nema komentara:

Objavi komentar