15 kolovoza 2018

opet 2

(blog napisan u četvrtak, o sredi, pa objavljen pola dana ranije
dakle sada je sreda uveče, da to zapamtim
a ne četvrtak, i nisam zakasnio s blogom)

jutro je prošlo u jednom taktičkom treningu
prvo sa lolom na njena 2.5km pa smo se razdvojili
ona se vratila kući a ja produžio uz reku Gradac
nakon 4km sam došao do jedne oštre uzbrdice od 200m
otrčao sam 5x gore i strčkarao 5x dole
dok sam se istezao, popričao sam sa momkom koji obezbeđuje vodovod

onda posao, pa biciklom sat vremena jačeg tempa a sve zbog nekog zadatka izvan grada
spojio lepo i korisno, kako vole reći
mada kad oduzmeš korisno (ili obavljen posao, ili trening) ne znam šta ostaje da bude "lepo" obzirom da se namučih na oba

popodne sam opet sa onom drugaricom-početnicom otišao na trčanje i shvatio da ona na mesečnom nivou napreduje više nego prosečan rekreativac na godišnjem
sve shvata brate
i zašto usporiti i kako trčati i kako rasporediti snagu i kako učiti na greškama
uz reku smo otrčali nekih 2.2km prosekom 5'20" ~ 5'25" (strava nije baš u sekundu precizna) a nizvodno se vratili istim putem po nekih ~ 5'10''/km

između dva tempo trčanja smo se dvaput istezali (sa istim onim momkom iz vodovoda) a između dva istezanja spičili jedan onaj uspon koji sam jutros izmrcvario

iskreno nisam ni znao šta da očekujem od nekoga ko prvi put trči nešto što nije klasično tempo trčanje od pola sata ili sat
no eto, opet sam bio prijatno iznenađen
kako pristupom, tako i brzinama
izgleda da treba da prestanem da je smatram početnicom, mada će mi teško ići jer ako neko za par meseci savlada gradivo od tri godine, to bi značilo da prihvatim da su u ovih zadnjih par meseci života prošle tri godine nekog paralelnog života, a takva pomisao mi izaziva određenu nelagodu

Nema komentara:

Objavi komentar