23 kolovoza 2018

onaj dan pred petak

kada je trka u subotu, onda je onaj dan pred petak isto što je inače petak, tojest dan pred subotu, odnosno vikend. nikako mi nije bilo jasno šta treba raditi u sredu a šta u četvrtak, obzirom da trka i nije baš u subotu nego u subotu popodne? tu se umešala još jedna polu-trka u subotu ujutru i tek onda mi ništa više nije bilo jasno.

obzirom da sam se u utorak rastočio a u sredu na to dodao šlag i višnju na vrhu, za četvrtak i nije bilo nekog izbora. malo u jednom pa malo u drugom društvu sam rano ujutru pretruptao 15km laganih da laganiji nisu mogli biti, a nakon posla sam trkačkom biciklom preko istih onih 800m uspona provozao nešto malo preko dva sata.

u međuvremenu sam uplatio polumaraton, taj u subotu u 17h, i to sam ga uplatio negde oko 10h20 a zadnji rok za uplatu je bio 12h00, dakle požurio sam i nisam kao i uvek čekao zadnji čas. čisto da vam izbijem taj argument.

sutra bi trebao da bude dan odmora, jedino je ostalo da vidim KOLIKO aktivnog, a koliko onog "neaktivnog"...

Nema komentara:

Objavi komentar