04 listopada 2020

pesak

kao naručena, u rano jutro je kišica pofajtala celu županiju pa je ceo onaj lavirint peščanih puteljaka i staza postao puno lakši za vožnju, bez previše prašine po podlozi koja inače baš i nije pojam za kompaktnost. bez obzira na taj dar sa neba, imali smo par proklizavanja i poprečavanja na putu, najkritičnije od kojih se desilo baš kada sam pio vodu pa sam jedva ukočio da ne preletim preko druga u nevolji. malopre sam okačio album sa slikama ali sam nešto stisnuo i još uvek ne znam šta, pa sam upao u neki začarani krug 1) odbaci objavu 2) sačuvaj kao skicu (?) pa sam na neku foru sve obrisao ali obzirom da su na osnovu par lajkova već videli uglavnom svi koji su trebali da vide, neću opet smarati i kačiti iste slike nanovo. očekivao sam i da će se bajk ko zna koliko isprljati ali bukvalno se osim dve tufne mokrog peska veličine zrna graška negde na ramu nigde nije ništa zadržalo, čista fantazija. event je zbog dva debila kasnio više od pola sata i zaista mi nije jasna logika da 30 ljudi stoji i čeka, da sam organizator rekao bih im da krenu stazom u kontra smeru pa kad nas sretnu svi ćemo se vratiti na cilj, ili neka idu za svoj groš mimo grupe, ali ako 30 ljudi potroši po pola sata života to je 15 bačenih sati, niko to nije zaslužio pa makar se zvao i nobelovac i maršal. dalje odatle se momentalno sve razvuklo, odmah smo svi promašili stazu i svi se polukružno vratili nazad, nakon čega su trojica odmaglila negde daleko a za njima se formirala grupa od nas četvorice koji smo malo u grupi a malo "na lastišu" uspevali da uprkos usponima spustovima krivinama šumi granju korovu i kanalima nekako ostanemo jedan drugom na vidiku tokom prva dva sata ture. dalje odatle su oni produžili na veći krug a ja sam skrenuo na srednju stazu zadovoljan time da sam u prvoj polovini vožnje već video sve što je vredelo videti i zbog čega sam došao. usput sam još malo navežbao tehniku na bajku, isprobao novi sprej za lanac koji sam pre 7 dana uzeo u lidlu, stigao da podesim prednji disk i setio se svega ostalog što sam u žurbi zaboravio da spakujem. može se reći da je ovo ispao jedan od boljih korona viken(a)da koji će se završiti tek sutra a videću još na koji način. možda kasnije dodam neku sliku ovde na blog, na tabletu imam staru verziju bloggera pa bih morao da ga dovršim na mobitelu jelte.




Nema komentara:

Objavi komentar