02 listopada 2020

poludan poluodmora

kakav li će biti novembar, decembar?
kakva li će biti zima?
kao i svaka druga, pretpostavljam.
kakav li će biti ovaj petak?
svašta sam u njega natovario.
nešto mora danas, nešto može sutra, nešto prekosutra.
da bi se organizovao vikend moraću da pozovem par brojeva.
da proverim.
imam odbojnost spram te logistike.
sve su mi mrskija dalja putovanja.
padne mi neka rampa na pola razmišljanja.
treba da otvorim booking pa da tražim pa da rezervišem.
pa da pravim satnice, šta i kada, gde i kako, kuda.
da li je veče pred "onaj projekt" pametno uraditi "još nešto drugo".
trista malih ko(c)kica koje treba ubaciti u mozaik.
dovoljno je da zaboraviš jednu i ode mast u propast.
kao onda kada sam poneo biciklu u aranđelovac pa zaboravio sprinterice.
pa se zainatio da ću voziti u patikama pa kud puklo da puklo.
pa na kraju trčao i ispalo pet puta bolje nego da sam bilo kuda krenuo biciklom, jer sam trčeći pronašao neki divlji puteljak iz alisine zemlje čuda.
ali neće mi se uvek posrećiti.
jučerašnji nazovi odmor je prošao u vidu sat bicikle plus skoro tri sata hajkinga (?) i nešto manje od sat bicikle nazad.


izlet-letovanje-zimovanje-avanturizam.
nije eskapizam, nemojte me pogrešno razumeti.
posle te ekspedicije sam čitao putopis iz Albanije.
ima milion slika, preporučujem.
tatjana je to tako lepo napisala da sam joj rekao kako sam se na kraju čitanja osećao kao da treba nešto da platim.
dakle ide petak pred možda veliki a možda srednji a možda i običan vikend.
videćemo.
nije praktično ni počeo, pa polako.

Nema komentara:

Objavi komentar