12 listopada 2020

rekonstrukcija

izvinjavam se na temi koja sigurno zanima NULA od svih koji su kliknuli na blog ali eto, da nema kartografije i sličnih stvari ne biste imali ni garmine ni strave ni ništa, sav naučni rad zauvek ostane u pozadini i jedino što se u svemu tome ceni je lični komfor i korist bez ikakvog obaziranja na (koliko je) sve to što nam je danas besplatno, nekad nekog skupo koštalo, gledajući na utrošeno vreme i energiju tih "nevidljivih" ljudi koji su nam svojim trudom ostavili sve za džabe i na izvolte.

evo tek nakon dva dana sam stigao da rekonstruišem subotički treking
u prvom fajlu mi se vide prvih 7.9km iako na Stravi piše 8.8km, i kad stavim miša preko devetog kilometra na mapi se ne podeblja nijedan deo treka (!)
kada pak na drugom fajlu koji kreće od pola trke krenem mišem da tražim kilometre, ne postoje 1., 2., 3., 4., i odatle mi dalje kreće peti šesti i sve do kraja 15.9km (?)


od poslednje tačke prve mape, do početka druge mape sam izmerio sve u mapmyrun pažljivo trasirajući kuda smo trčali, na satelitskoj karti se odlično vidi, i taj nedostajući deo je 6.2km
tako da imam
     +7.9
     +6.2
    +11.9
_________
   =26.0km
doduše zvanično je 26.4km pa mogu proveriti ako je neko od učesnika izmerio nekim drugim uređajem, što bi značilo da nisam završio istraživački rad nego sam stigao do pola?
(pet minuta kasnije, pregledao sam flybys i kod nekoliko ljudi video fajlove od jako blizu 26km tako da je to to, ipak sam bio puno bliži nego "do pola")

ono što je confusing iliti intriguing je da kad otvorim spremljenu kartu, deluje kao da ima ~7km jer je oznaka za 6. kilometar skroz gore u uglu. kada pak stisnem "edit route" dobijem ovo stanje, pa ti sad budi pametan šta se tu pretače iz čega u šta:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sada je to sve ostalo iza mene, a nakon uzbudljivog vikenda sam nekako "na mišiće" (igra reči heh) danas uspeo da otrčim nekakav ikakav nikakav ali ipak svakakav trening, da te bog sačuva. krenuo po kiši na krug koji uvek trčim kad je kiša, pa shvatio da sam ipak premoren pa skrenuo na jedan malo lakši krug, i kad mi je već bilo muka i od same pomisli da treba da trčim još ta zadnja 2km do kuće (od ukupnih 10+) krenem da pravim mala ubrzanjca od 15-20 dvokoraka i to na kraju stigne do sasvim lepih žustrih ubrzanja od po 150m. po pulsevima se vidi kako sam ubrzavao prema kraju a i plava linija brzine prati ovu crvenu. 


od novosti imam da su u najavi stigla čak DVA virtuelna maratona, plavi krug koji je tradicionalno negde početkom novembra na Adi, i novosadski koji je juče održan u nekom privatnom izdanju a sada nude da se u sledećih sedam dana istrči i kod kuće i da se pošalje fajl pa će biti uvršćen u rang liste iliti plasman iliti rezultate. vidla žaba...

Nema komentara:

Objavi komentar