20 srpnja 2021

ćirilica bato

evo šta se desi kada meteo sajt podesiš na "srpski",
ipak sam malo više očekivao nego da mi engleski napišu ćiriličnim slovima :-D


prvi put vidim ovo "nadmorska visina sunca" i poprilično je zanimljivo. 
mislim svi mi to znamo ali kada ovako nacrtaš, tek onda shvatiš koliko je letnja polovina godine lepša i zdravija za živa bića od one "dark side".

ponedeljak me je malo šokirao što zbog povratka na posao a što zbog nastavka kiše i zahlađenja, i kad sam popodne popio kafu umesto da osetim želju da trčim prosto mi je došlo da legnem da spavam.
nekako sam se naterao na barem mlitavi hajk, čisto da uhvatim malo zraka.
a na tu temu jedna anegdota.

momak koji drži hotel na Zlataru se odmah identifikovao sa našim sportskim ambicijama i raspleo priču o rukometnim danima, a vožnje biciklom putevima između 1000 i 1400m nadmorske prokomentarisao odobravajućim tonom MORA ČOVEK DA SE KISEONIŠE.
prosto zvuči kao onaj neki vlasnik televizije koji je za sebe nabavljao gasne komore da bi se spasao korone i povećao imunitet, no kako god da je zvučalo eto bar znam šta sam radio po planini, kiseonisao sam se.
mogli su me u tegli punoj sirćeta vratiti, nekako može i tako da zvuči.

Nema komentara:

Objavi komentar