04 srpnja 2021

jer za ljubav treba imat meru

pošto ja jelte pišem blog danas-za-juče, moram da zanemarim sve današnje jelte zanimljivosti, da ne bih zanemario Juče jelte.
a juče mi je bilo polurepriza od prekjuče, pa ću ga malo otaljati
još jedna među-vožnja u iščekivanju nečeg što u najavi zvuči bum tras ti si mi bila u svemu naj naj naj
e sad, o tome naj ću naravno sutra, kažu da je jutro pametnije od večeri ali ja sam već dovoljno pametan, ali nisam naspavan pa jbg


uglavnom subota je bila u fazonu probaj da prođeš ovde onde ali ne previše, a opet dovoljno da ti ne bude nedovoljno, i sad imajući u vidu da je meni uvek nedovoljno, ajd sad ti budi pametan pa nađi meru
a na tu temu...

bio drugarici rođendan, slikala tortu, ja joj napišem auuuuu posle ovoga moraš na deset puta hiljadu, da istreseš tortu
a ona mi mudro reče "lakše je imati meru"
i tu odjednom shvatim koliko je život lakši kad imaš meru
jer nemanje mere u nečemu te dovede da moraš da nadoknađuješ taj nedostatak mere kroz druge suprotne neumerene aktivnosti, i kao kad nosiš punu šerpu pasulja čorbastog pa ti se zaljulja pa drž nazad pa drž desno pa levo pa napred i na kraju se uvek prospe
hmm

Nema komentara:

Objavi komentar