01 srpnja 2021

da ne poveruješ, ali IDU DANI


ode pola godine kao da je nije ni bilo
odnosno godina prođe vrućina jok
danas sam planirao da budem odmoran i naspavan a nisam nijedno, no obzirom da sam dva dana landarao i nisam se nešto preterano naprezao, svakako bi danas trebala da padne neka jača akcija
bumo vidli
skinuo sam neke gps trekove, pa ću da vidim koliko puta neću uspeti da promašim stazu ovako nenaspavan
drndale su dve klime u kući, ja se nešto prevrtao, bauljao iz sobe u sobu i tražio gde je najhladnije
pa došla mačka nešto da traži pa smo zajedno išli na terasu da gledamo u mrak i tako triput
jutros mi je za spavanje garmin napisao "no data" dakle i on je zaključio da ništa nije ni imalo da se meri i sabira
ćorak

juče sam na drugoj ili trećoj od dve rikaveri vožnjice uspeo da pronađem jedan izgubljeni put i nije nikakvo čudo što je izgubljen kad je već toliko zaturen, mada mi se svideo
nekad davno sam tuda trčao jer drukčije nije ni moglo da se prođe obzirom da ga je klizište odnelo, a sada su kamenolomdžije razrovale veći put koji do njega vodi i praktično ga pojeli skroz
bukvalno je samleven asfalt u male komade, mislim da putnički auto tuda više ne može da prođe što meni na mtb-u nije bila nikakva prepreka, osim u brzini
treba češće utvrđivati to lokalno gradivo, hiljadu putića ima i ako češće ideš nekim omiljenim onda ove ostale skroz zaboraviš, nekoliko puta sam stajao da proverim na karti, da ne odem u pogrešnom smeru

Nema komentara:

Objavi komentar