25 srpnja 2021

ludi vikend

kao što sam i najavio pred odlazak, vikend je vredeo svakog uloženog minuta na poslu tokom pet radnih dana
plan je u startu morao da bude izmenjen, iz razloga zdravog razuma koji se umešao u zadnji čas

naime ideja je bila (megalomanska) da odemo pravo u Arilje i prijavimo se za večernju atletsku trku 2.5km/10km, gde prijave počinju u 11h, pa da zatim odemo autom do Prilika (pola puta ka Ivanjici) i odatle izvedemo MTB desant na planinu Mučanj odakle se po predanjima iskusnih planinara pruža najbolji pogled u celoj srbiji

no samo odlazak do Prilika i nazad je već sat vremena, za vožnju je potrebno 4-5 sati već ovisno o tome koliko je prohodan poslednji deo uspona nakon prestanka asfalta, plus svo zadržavanje, plus nešto malo vremena za odmor pred trku, i kad sabereš sve to shvatiš da za barem dva od tih 7-8 potrebnih sati uopšte nema vremena

na licu mesta sam uzeo da ispravljam plan i našao jedan krug od 80-ak km koji je sav po asfaltu i uključuje tu par lokalnih mauntinsa, pa bi to bez previše stajanja moglo da se ladno odveze i vrati se barem par sati pred trku, PLUS ono najvažnije nema nikakvog transporta od-do nego je dovoljno samo se prijaviti u hotel i odmah na parkingu namontirati bajkove


rečeno učinjeno, sve se stiglo i postiglo, lep planinski krug odvozan, trka otrčkarana bez problema, s tim da nam je bilo proporcionalno lagano onoliko koliko smo trenirali pa sam ja otrčao veliku trku od 10km to jest nešto manje od 9km jer je staza bila "malo kraća" (!) a Lola malu od jednog (2.2km) kruga. 

umesto mene evo vam slike dvoje pobednika koji su drugi krug prošli zajedno, pre nego što je kenijac ostavio Olju taman onoliko koliko mu je bilo potrebno da me prestigne pred cilj (ja tri kruga a on četiri) a ja sam završio kao jedan od 7-8 srećnika koji su uspeli da joj pobegnu i protrče u zadnji krug pre sramotnog preticanja od strane slabijeg pola :-) 





Nema komentara:

Objavi komentar