22 srpnja 2021

kraj leta

danas popodne sunce prelazi iz raka u lava a juče je bio sveti Prokopije koji mi je oduvek bio simpatičnog imena a zapamtio sam ga po jednom treningu na Ibarskoj magistrali pre puno godina kada su putari baš na Prokopija presvlačili cestu novim slojem asfalta pa im je bilo malo njihove muke na plus šezdeset nego sam ih još i mlađahni ja podjebavao kako će im sve to propasti preko noći kao da ga je neko Prokopao

možda se prorok ili svetac jednostavno zvao Proko pa kad su pitali gde je Proko neko je odgovorio "Proko pije" i onda ovaj što je pitao skontao da mu je to pravo ime, kao kad pitaš jel mi dolazi Maja na depilaciju a koleginica te ispravi "Marijana" 

kao kad vidim natpis Brankovina uvek pomislim kome li je to Branko vina natočio pa dobio po sebi ime sela
ili kad vidim Veselinovac uvek pročitam kao Happy Money
ima i jedan Veselinovac negde oko Kragujevca, e odatle negde mi je jedna od dve babe a sestra joj je i ostala tamo negde da živi

elem nakon onog Tempića koji je imao pejs lagane dužine a meni delovao kao Tempo, nisam ni znao šta da očekujem ali sam bio rešen da malo otrčim ujutru pa sam se juče odmah zaleteo na stadion da bih iskombinovao nešto kratko 
naravno da mi se nisu trčale stotke jer koliko god da ih otrčim bilo bi mi malo a ja sam hteo da budem zadovoljan, opet

pa sam smislio tristotke
sa hodanjem kroz drugu krivinu, i taman opet dođem na početak
sa sve kilometrom hodanja mi je prosek bio skoro isti kao i onom Tempu, pa ti vidi
ovo je treći put (tek) ove godine da ih radim, prvi put sam bio mrtav umoran pa su mi išle oko 80s što je naravno smešno sporo čak i kad se odbije uloga podloge čitaj blatnjave šljake sa grbama i džombama od trave i kamenja na jednom od dva pravca


drugi put sam išao negde po 68-69s i bio sam prezadovoljan tolikim "napretkom" a juče su mi išle uglavnom oko 70-71s što znači da sam čak možda išao i bolje nego prethodni put obzirom da sam pola dana ranije trčao Tempo

popodnevna vožnjica je bila predviđena kao rikavery ali sam imao par krvničkih uspončića po kamenju tako da je ispala svojevrsno intervalisanje, opet neplanirano
ajd

Nema komentara:

Objavi komentar