kao za inat odlučilo je da krene baš kada sam trebao da idem na neko obeležavanje nečega u restoran, ne možeš tresti nos po maratonski onako pored sebe nego moraš fino maramicom ili salvetom jelte
fuj
i uprkos tome sve je bilo više manje u redu, dugačko trčanje plus rekreativna vožnjica popodne tek koliko da krv prostruji kroz napaćene nogice
imao sam 5'28'' prosek za 27+km, to mu dođe nekih 3h50 za maraton istom brzinom, nemam pojma koliko je to loše a koliko neloše
na popodnevnoj vožnji sam primetio gust dim upravo na puteljku kuda sam planirao da prođem, pa sam ne misleći previše upalio kameru i prošao drugom stranom puta, pored kojeg je goreo kontejner
plameni jezici su se dizali desetak metara u vis, i tek kada sam došao na 3m od te buktinje shvatio sam koliku količinu vreline to emituje
ako izleti neka munjica od vatre moglo bi me i potpaliti kao ćumur
dodao sam gas i udaljio se na sigurnu udaljenost
nakon desetak minuta su stigli i vatrogasci mada je plamen bio u opadanju, no nešto što je gorelo ispod kontejnera nije htelo da se ugasi, koliko god puta ga "ugasili" vatra bi opet buknula kao da neko na nekakvu špricaljku odozdo dodaje gorivo
da stvar postane full egzotična naišle su i dve nemice u nekom džipu veličine omanjeg kamiona, prošle kroz dim i vatru i došle do srušenog mosta, okrenule sa i otišle nazad, kažu "dovela ih navigacija".
meštanin koji se pridružio da kibicuje vatru objašnjava kako svakog dana dolaze iz istog razloga i pita se kako niko to nije ispravio u kartama.
pa ako neko zna koliko zvanje "lokalnog vodiča" mora da se poseduje da bi mogle da se prepravljaju lokalne mape, neka mi javi jer bih to uradio besplatno, a i zato što mi koristi pošto kad u nekom programu crtam rute često moram da povlačim linije slobodnom rukom jer put deluje prekinut (iako nije).
Nema komentara:
Objavi komentar