28 srpnja 2021

gospode bože, grandioznosti

otvorim bloger i šokira me brojka od 2686 do sad napisanih blogova
što ustvari i nije sve jer ovo ide od pre nekoliko godina, a ko zna koliko sam napisao onih prvih godina trčanja kada su blogovi bili na blog.hr portalu gde su pisali i ostali maratonci s kojima sam se tada družio
nevermind


nekako sam okrpio žulj koji mi se pojavio na ARLEMM trci u subotu (9km) i mislio da ću i jutros trčati no u zadnji čas sam se predomislio i otišao na vožnju
bogme je prijalo ovako ujutru po hladovini

kad smo kod trke i trčanja, juče sam baš prokomentarisao ovu sliku tj isečak


poznanica koja je inače profesionalni muzičar i koja samo tako povremeno trči, okačila je sliku sa plaže, a meni je odmah upalo u oko da trči prednjim delom stopala pa sam prokomentarisao da je to jako retko kod rekreativaca
bukvalno 99% ljudi trči "na petama" i čak i kod onih bržih trkača iz klubova ćeš retko naći nekog ko trči ovakvom stadionskom tehnikom

juče sam silom prilika morao da trčim upravo tako jer sam od sve muke vrućine i pakla uspeo da smislim jedino neka ubrzanja u hladovini...
tako sam se odvezao 20-ak km od grada, našao skroz pust makadam koji se penje u neko selo, i u hladu šumarka odmlatio 10 stotki uzbrdo, i strčao nazad lagano svih 10 puta za ukupan zbir od pretrčana DVA KILOMETRA, mislim da mi je to jedan od ličnih :-)

sve u svemu sam zadovoljan, štonobisereklo bang for the buck, valjda se važi kao kvalitetan trening a nije me mnogo koštalo, 11 minuta dahtanja

Nema komentara:

Objavi komentar