18 srpnja 2021

a nakon Danas ide i Juče, laje i mjauče


mrzi me da čekam da se sve slike prebace u fotose pa evo neke od ovih koje su legle u prvoj turi
elem nakon pola sata sam napisao burazerki u mesindžeru kako čujem nekog terijera kojeg će u šumi strefiti srčka koliko se dernja, a mene nijedan bernardinac neće pronaći u ovoj magli
naime svi smo veoma sigurni da svako brdo kojim smo prošli nekoliko puta uzduž znamo i popreko, sve dok se ne navuče magla, e onda više ni terijer ne zna gde je a kamoli insan

na kraju je ispalo da sam uzduž prošišao kroz popreko skretanje kojim sam barem tri puta prošao u zadnjih godinu dana ali ga nisam prepoznao, no barem sam pronašao nekoliko prečica što je samo po sebi puno zanimljivije od prepoznavanja istog ukrštanja šumskih puteva

dođe mi da izmislim sopstvene markacije, da ponesem neke komade od patika, đonova starih, par eksera, i na ključnim raskrsnicama da to zakucam u neko drvo i da po tome ubuduće mogu da NE promašim
trebala bi i poneka velika šajbna da poturim pod ekser, da ne bi neko samo iščupao patiku ako ga nervira, a preostalu glavu od eksera bih teško primetio u trku
možda treba nešto drugo umesto đona, smisliću već

za razliku od petka kada sam pretrčao 10km a prepešačio samo najstrmijih 4km uzbrdica, iako sam planirao da gro prehodam, u subotu sam od ukupnih 26km pretrčkarao 11, a prehodao ostalih 15km iz prostog razloga što sam od tih 15 barem 12 držao upaljen telefon i otvorene karte koje sam bogu hvala učitao na vreme.

tako je sada odjednom u zadnja tri dana nakon 18+10+11 ispalo da u julu imam VEĆ ČITAVIH 73km trčanja što je dosta bolje od onih desetak za celu prvu polovinu meseca!
trka nikakvih ni nema u najavi, kad kažem trka mislim na Trku a ne na neke opskurne eventiće za po šačicu ljudi
organizatorima nije bitno da naprave jednu trku ali masovnu, nego i ono malo prijavljenih razvrstaju na 2-3 različite dužine, valjda da bi svako poželeo da za nešto uplati startninu, jer to je ono oko čega se sve vrti naravno

trčao sam u životu i jedne i druge i uvek mi je bilo puno bolje kada sam bio osmi na sljemenu ili deseti-dvadeseti na plitvicama, umesto onoga kada sam pobeđivao pešter mojstir ili taru i celom dužinom trke trčao maltene sâm, upravo zato što trke nisu imale kvalitet.
stoput je više motivišuće kada se na trci osećaš kao na trci a ne na solo orijentaciji
ali šta ćeš, treba biti srećan što si živeo u vreme dok je nešto vredelo i dok nije otišlo u peršun, da ne kažem otišlo ća'

Nema komentara:

Objavi komentar