21 srpnja 2021

da se pohvalim

kao što naslov reče
došao sam da ti kažem da odlazim odlazim odlazim
a gde odlazi pesnik
odlazi da se pohvali
e tako sam ja poluneplanirano čekao i čekao da stane kiša a svi znamo koliko se ja razbolim od čekanja, no eto na neku foru sam uspeo
prognoza je govorila da će malo kasnije popodne biti sunčano
e ali ima burazer kefalo, otvorim ja da vidim kako idu oblaci, pa skontam na koju stranu od grada će ih biti najmanje
i lepo odem biciklom pony (što je Milijana gony) malo dalje od centra baš na tu stranu, što bi rekli obzirom da je postojala samo jedna strana van pravca oblaka onda sam od svih raspoloživih baš nju odabrao
jer je bila jedina raspoloživa jelte
i odmah otrčim uzbrdo i na kraju mi je ispao Tempić
da li sam bio umoran ili sam hronično de-treniran, nemam pojma tek 5'/km mi je čak i nizbrdo delovalo "vau letim" e sad koliko sam zaista leteo bolje da niko nije video
tek nekako se zaokružilo lepih 13km i bio sam hepi
obzirom da sam jutro prespavao pišući neke druge blogove to je bilo sve za popodne
nije svaki dan nedelja




Nema komentara:

Objavi komentar