23 srpnja 2021

i evo nas u Lavu

tačnije sunce je u Lavu, šta god to značilo, meni ne znači ništa 
idu rođendani onima rođenima u Lavu, eto bar nešto
moram pogledati ko je sve rođen u narednih mesec dana, ovo malo što znam su sve neka prenaduvana sebična egoistična gamad, mora da postoji i neko normalan

elem juče mi se dogodiše dve zanimljive stvari
prva je bio spust iz jednog sela koji je bio toliko izlokan pljuskovima da se na površini pojavilo neko kamenje veličine pesnice, sve umotao u pesak i sitnije kamenčiće, sa zarezom od vode pedalj dubokim koji je negde takođe napunjen šoderom a negde samo tako zjapi kao kanjon kolorada

ako danas ne padnem ovde, ne znam kada ću
hehe, razmišljam, u blogu ću napisati "plavi i crveni MTB sam već osveštao, samo mi fali da ponovim i ovaj crni"
i kada sam već likovao što nisam pao (nekim čudom), shvatim da je to bila samo polovina razjeeeanog spusta i da nakon kratkog predaha dolazi još gori deo
eto, rano si se radovao, sada će da ti se desi baš to o čemu si hteo da se pohvališ da te zaobišlo
opet ne znam kako sam se spustio ali u komadu, mogao me ulazak u pomenutog Lava koštati gipsa
"spustio sam se LAVOVSKI" 
ako se tako može reći za vožnju u kojoj si progutao osam knedli

kada sam izašao na asfalt sreo sam tri grupe biciklista, mladih, i kasnije shvatio da je tu na zajedničkom treningu bilo i gostiju iz drugih gradova
odlično, kada okrenu nazad ka gradu zakačiću se pa s njima, već koja mi grupa bude odgovarala po brzini
no cvrc, prednja guma kaže mljac mljac i morao sam da skrenem s puta da je zamenim
dok sam je duvao pumpom, a aku kompresor naravno stoji u autu koliki sam nobelovac, klinci su prozviždali dok ih je neki od trenera bodrio preko megafona

stigao sam u grad pola sata kasnije i zaokružio još jedan solidan dan u nizu
ponedeljak - hajk
utorak - trčanje
sreda - trčanje + bajk
četvrtak - trčanje + bajk

Nema komentara:

Objavi komentar