31 srpnja 2021

džulaj (july) gudbaj


upecao sam na ulici nekakvog moskviĆa ili već šta, ovo je kao oni ljudi što kao piju kefir i kao žive 119 godina i kao to je njima normalno
statistike za Jul će biti više nego simbolične, nemam pojma kako mi je to tako proletelo ali ove vreline su me nekako umrtvile i sve kao da li da se provozam da li da malo sačekam da li da odem na trčanje da li ću stići pre posla itd itd

nakon još jednog dana odmora u kojem me je uništila alergija odoh u excel da saberem kilometraže pa se vraćam na blog za pet minuta
...
...
kao što sam i mislio, najmanje kilometara trčanja iako sam prekjuče zavario dužinu od 27km, šta li bi tek bez nje bilo...
sveukupno 147km što je manje čak i do sada rekordnog (u negativnom smislu) februara koji je imao 163km, ALI U SAMO 28 DANA!
tako ispadne da sam u februaru prosečno trčao 5.8km dnevno a u julu 4.7km, hehe
dobro ajd sad imam oko 7000km na biciklama pa i to nešto objašnjava/opravdava

Nema komentara:

Objavi komentar