03 srpnja 2021

prečice buduće i bivše


izveo sam jedan veoma strateški manevar
krenuo sam na krug koji ima jedan jako dosadan deo, i onda sam pronašao prečicu, da bih skratio deo koji mi je zanimljiv, i izbio pravo na taj dosadan deo
bravo ja
smor je smor ali prečica je prečica
prečica nema cenu
ne zato što je prečica nego zato što se radi o nečem novom
kao kad vukovima u kavez ubaciš šišarku, to volonteri nazivaju oplemenjivanje života
njemu je to nešto novo, danima sedi u betonu i rešetkama i odjednom truc truc zakotrlja mu se šišarka kroz kavez
tog trena i tim događajem on je dobio i teve, i internet, i knjige i stripove, ploče i kasete, ceo svet mu se promenio
otkrio je štaviše čitav jedan novi svet
e tako i ja kada ubodem neki prolazak između dve tačke, otkrijem novi svet
od sad nadalje znam da tu postoji prečica, asfaltna čak, pa se dakle i trkačkom može proći
ujedno i krug od 70+ kilometara može da postane i krug od 63km što može puno da znači kada ti je jako važno da li imaš dva i po ili tri sata na raspolaganju 
pa fino

Nema komentara:

Objavi komentar