30 lipnja 2021

opsesivno kompulsivno

eksperiment je uspeo, i to u oba poluvremena
prvo sam (napokon) isprobao pištolj za vruće lepljenje, mada sam mislio da ću čekati da prođu vrućine ali ne vredi, bez njega bi bilo puno teže napraviti nosač
a pod dva sam napravio stalak za kamericu koji stoji na guvernali, da bi mi na pola vožnje drug poslao skrinovanu stranicu sa sajta kupujem-prodajem na kojoj neko prodaje originalni stalak za cev guvernale, rekoh kad si već našao mogao si mi i naručiti

pa sam jutros evo naručio dva komada da ne moram isti nosač da premeštam sa bajka na bajk, štaviše mogao sam i pet da naručim ali za te pare ću već ponekad da premestim :-)

ono što zabrinjava je da mi je preko noći izvetrio ambicionizam za nekim epskim vožnjama pa sam prešao u fazu odmora jer ne ide da se sahranjuješ iz dana u dan, možda su i ove vrućinčine više iscrpljujuće nego što to deluje, ko zna koliko se kila minerala izgubi u litrima znoja

a valja i redovno trenirati pa će mi onda te epske vožnje lakše pasti
jedino ne znam šta da radim sa trčanjem, da li da ga održavam na minimumu ili na još manje od toga, vrag bi ga znao
svakog leta bude slično jer je zaista teško trčati kada si umoran, a ja bih da sam što više na zraku, pa onda bicikla dođe kao spasonosno rešenje
eno juče, sasvim lep kružić i lepa vožnjica, kao bajagi odmarajuća ali sa par oštrih i teških uspona pa nešto malo otreniraš hteo ne hteo, tek da preživiš do vrha svakog brda


napravio sam i nov segment na stravi
zove se "od mostića kaldrmetinom tref skočko pik skočko"
pošto sam išao sa najmanje moguće uložene snage plus dvaput zastao da slikam predele, trenutno sam predzadnji na segmentu sa prosekom od 5.9 km/h
1.75km, 175m uspona, 10% prosek
bujrum

Nema komentara:

Objavi komentar