28 lipnja 2021

izbegavanje PM i ostale zaobilazne taktike


nije neuspeh, nije ni uspeh
nekoliko puta mi se događalo da krenem na trčanje nakon 24km mtb-om do "ispod planine" pa se ili potrošim na bicikli zbog vetra ili što je bicikla najgora ili što sam polupotrošen krenuo od kuće pa mi ni ne treba previše dodatnog zamora
i onda otaljam pola planirane trčeće ture pa se vratim nazad biciklom, daj šta daš
tako sam usput istražio mnoge prečice jer kad ti se skraćuje krug od 22km, naravno da ćeš pronaći sve moguće i nemoguće prečice, za neke od tih prolazaka čak ni svi u selu ne znaju

juče sam pak umesto skraćivanja prevelikog kruga napravio zvrčku sledećeg tipa
popeo sam se ceo prvi i najteži uspon, izašao na 750m nadmorske i odatle mi je praktično ostalo samo da ("samo"???) pretrčim sledećih blago valovitih nekoliko km, još nekoliko jačih ali kratkih gore-doliranja po obroncima planine, i da se spustim završnih desetak km od čega je dobar deo asfalt

ali umesto toga, otišao sam sa te najviše tačke na jedan alternativni put koji je nekada bio skroz upotrebljiv, mada opako izlokan
ali je makar traktorom moglo, i trčeći
avaj, to je uraslo do granice neupotrebljivosti
niko više gore ne kosi travu, ne izvodi stoku, ne gaji maline ili kupine, sada se puteljak završava kilometar-dva niže a ova moja prečica se sastoji od dva pedalj duboka kanala kuda su nekada išli traktori i slivala se kiša, po sredini nešto malo grbave zemlje i travuljine, i sa strane korov trnje šipka i bagrema i opet travuljaga do ramena

nit da se lomiš kroz one kanale, nit da trčiš po travi pa da razljutiš neku guju
ajd bar znam u kakvom je stanju taj put, eventualno da se prepešači sa dobrim štapom u ruci ali za trčanje više nije, šteta
ovo je onaj bolji deo, kada se već prođe prašuma


tako mi je veliki krug OPET ostao za neko sledeće izvlačenje, ko je čitao blogove pre 3-4 godine setiće se čuvenog "PM PM" ili podMedvednički PoluMaraton
tj umesto da idem "u tri p m", ja odem u dva pm jer pm je pm a dvaput je dvaput

Nema komentara:

Objavi komentar