20 lipnja 2021

tropsko iskustvo

možda se tropske vrućine tako zovu zbog onog žargonskog kad ostaneš tropa, evo biću primer za udžbenik i dobrovoljac za čitanke
nadam se da će ovo ježenje uskoro da prestane, možda spičim još jedan brufen zlu ne trebalo, da predupredim sunčanicu
mislim, ko nije bio, slaba je poenta da mu išta objašnjavam, a ko je bio verovatno više nikada neće otići haha

znači močvara, pa okolo močvare puteljci, pa trava do kuka, pa ispod te trave razrovana zemlja i svaki treći korak propadneš pola sprata negde u dubinu ako se ne sapleteš ili iskreneš zglob
pa onda pravac 5km kroz prašinu dok te sunce gađa direktno u teme, na koju god stranu da okreneš kačket neki deo glave ti se usija
samo 4 puta uzeti vodu na 3 sata trčanja kroz pustinju, tek na kraju sam shvatio zašto je ona jedna kornjača koja je stajala pored staze negde ne trećem kilometru bila onako zabezeknuta, zinula u čudu i neverici

dobih neko bronzano parčence metala u cilju iako sam bio drugi u kategoriji, još jedna od onih "medalja za glupost" u mojoj opsežnoj kolekciji
da smeh postane grohot dobio sam obrnutu medalju koja je odštampana kao da se preslikava, moram je slikati u ogledalu :-) 


nikog ovako po imenima ne raspoznajem od bržih, osim jednog s kojim sam trčao par trekinga pretprošle godine, s tim da ga sada nisam ni video na stazi, krenuo je sporije, iza mene i stigao nekih 18 minuta kasnije pfffff
ali hajde, računam da sam u zadnje vreme nekako previše vozio bajk, jako malo trčao, a i to malo što sam trčao je bilo u najgore moguće vreme jer sam eto baš dan pred trku morao da isprobam nove skečersice umesto da se odmaram kao gospodin čovek
o njima ću nekom drugom prilikom, trenutno sam komiran od svega, i putovanja i trke

Nema komentara:

Objavi komentar