28 lipnja 2021

reprizla možda ne možda da mož da

a možda i moždani, ako nastavim da trčim na plus 30 i kusur
juče mi je ispao još jedan rikaveri dan zbog nekoliko raznih faktora, s tim da to što ja zovem rikaveri izađe na 4 sata koječega pa podatak da je sve bilo lagano ne pomaže previše u proceni tela da li se oporavilo ili nije jer i 4 sata bilo čega na +30 nije baš, kako bih rekao, rikaveri
zato se i zove rikaveri, jer very rikneš jelte, rik a very
neko je u komšiluku pustio lašaate mi kantaaaaareee, hehe

kad rekoh lasciate MI cantare, setih se da do sutra ujutru traje vikend akcija MI proizvoda pa sam se nameračio na onu pametnu vagu, obzirom da im kamere i aplikacija odlično funkcionišu
jedino što moram da proverim doklen je besplanta dostava i onda kao i uvek nakupujem stvari da prebacim taj prag pa kupim triput više nego što sam planirao
ali sam uštedeo na kuriru hej

već mesec dana kao naručujem i neki ranac pa nikako, gledao uz ranac da uzmem i patike ali nisam znao broj
onda odem ovde u radnju da probam tu marku pa kupim druge jeftinije u istom rangu, sad ne znam da li da uzimam one koje sam prvobitno hteo jer mi ne treba dvesta pari patika, a opet moram uzeti još nešto da prebacim preko ranca do potrebnih 4000 (35€) da bih opet dostava bila besplatna
pa se nećkam dal da natrpam nekih čarapica ili drugih đinđuva koje kasnije mogu da mi posluže nekome za poklon hmm

elem jutros sam promenio gume na bicikli, onoj najgoroj koja služi za odlaske na remote trčanja koja počinju i završavaju se po selima na 15-25km odavde, pa ću da vidim da li će me tako osvežen bajk ugodnije odvesti na mesto starta

sa ono malo trčanja juče su mi asics ds racer stigle do 800km a verovatno ih uzmem i danas, u ko zna kojem pokušaju da pretrčim isti krug koji mi je nekada bio omiljeni trening ali sam ga valjda uvek trčao odmoran pa sam ga samo zato i zapamtio u tako lepom svetlu :-D 

Nema komentara:

Objavi komentar