17 kolovoza 2021

avgust sedamnaesti TRENING

nije bitno šta je juče bilo jer ionako nije bilo ništa naročito, nego imam da prijavim jedan opasan TRENING od jutros
elem krenem na obično trčkaranje i nacrtam neku ruticu da se ne bih preračunao pa zakasnio na posao
odem biciklom 4km od kuće skroz izvan predgrađa, srećom nismo njujork pa je to moguće
palim garmina a on mi kaže hej sale, imam jednu sugestijicu, ako si voljan da razmotriš
pogledam na brzaka kad ono piše tempo trčanje 50 minuta po 4'50''
stisnem ja DO WORKOUT

iako sam planirao ravnomerno trčanje u početku sam pokušao da trčim prvih 10 minuta lagano iako mi je duvala oluja u leđa i put blago nizvodno
naime vreme se promenilo sa vreline na svežinu pa je i vetar poludijo jelte
a ovo je valjda trebalo da ide 10-50-10 minuta lagano tempo lagano
i šta se događa

prešaltam ja u višu brzinu i narednih 50 minuta otrčim sa dosta visokim pulsevima, na mestima i 150, jer sam imao i jako strmih uspona i nešto makadama tj zemljanih puteva i tako to
praktično sam u zeru pogodio onu sugestiju
jedino što je sat očitavao manje brzine valjda, on je meni predložio PO RAVNOM
neće da može

i na kraju mi je ispalo ukupno 58'36'' trčanja, UOPŠTE MI NIJE PALO NA PAMET da produžim do sat vremena barem da mi on to prihvati kao ispunjenje Plana
dakle po njegovom em sam trčao čitav minut i po kraće od dogovora em sam trčao sporije kad sve sabereš
trt milojka

dan se poprilično skratio, zaboravićemo sva ona svitanja pre 5h i mrakove posle 20h ubrzo


koliko vidim sunce je 14 sati iznad horizonta a mesec samo osam sati, doduše ovo je polumesec, moram jednom tačno to pogledati kako se njegovo pojavljivanje menja glede toga je li pun ili prazan što ne bi trebalo da utiče, nego radije pod kojim uglom kruži 

Nema komentara:

Objavi komentar