07 kolovoza 2021

nejasni planovi

ne znam šta će ispasti od vikenda, 
imam neke mutne planove, sve je mutno, kao kakao
juče sam nakon trčanja i posla morao nešto s nekim majstorima da se dogovorim pa odjurio na vožnju
sreo sam jednu misterioznu ekipu u napadu na KOM medalje na stravi, lako je nama kada nijedna trka nije prošla tuda nego možemo da osvajamo krune sa rekreativnim prosecima
zamisli kako je rekreativcima u Alpima kuda stalno prolaze muški i ženski Giro ili Tour, hajde ti od Contadora skini krunu hahaha
tako da svi ti lokalni segmenti služe samo da nam greju sirote ego-iće u hladnim zimskim danima, ničem drugom apsolutno

zato sam se ja prebaČio na jedan MTB target da ne kažem cilj pa sam opleo uspon koji mi je oba ranija puta ostao u sećanju kao težak
radi se o kaldrmi koja je nekako sitna i oštra, sve je to čvrsto i dobro ukopano ali zveče i zubi dok se penješ a kamoli ostatak bicikle
prosek je okruglih 10% jer se popneš 175m nadmorske u 1.75km s tim da ima nekoliko zaravnjenja pa je ostatak uspona dosta veći od proseka



pogledao sam i simulaciju između prvog (mene) i drugog (dojučerašnjeg prvog) gde se vidi da je dečko "zavario" početak i imao čak pola minuta prednosti ispred mog pokušaja da bi u zadnjoj trećini usrao sve dotle postignuto i jedva se dovukao do vrha.
mislim da bih i ja ovo mogao brže, bar da ujutru nisam trčao već bi se osetilo a kamoli da sam trenirao a ne da mi je ovo prvi ovakav pokušaj u zadnjih nekoliko godina.


no dobro, neki smo talentovani pa ne moramo ni da treniramo :-)
šalim se naravno, na makadamima isto važi kao i za cestu, da je ovuda prošla neka svetska mtb trka sve bi ovo bilo duplo brže a ne za pola minuta ili minut, šta da se lažemo.

Nema komentara:

Objavi komentar