15 kolovoza 2021

Vrelina (Osvajači)


uhvatih onako u letu dečka koji (pokušava da) trči sa psom negde duž Šabačkih ulica
znam da po pravopisu treba malo Š ali ovako mi je lepše, američki, roknemo veliko slovo da odamo poštovanje nečemu, da ga istaknemo
kontam da onaj grafit ЈФША znači južni front šabac, nisam siguran ali obzirom da je crna boja a partizanovi navijači zauzimaju južne tribine to mora biti to
a mrzi me da guglam naravno

elem sumanuta ideja je bila da se poslom ode do Šapca baš u subotnje popodne kad je najprijatnije za putovanje i +33, a onda sam se ja setio još sumanutije ideje da ću da dotrčim zadnji deo s tim da nisam trčao uobičajenu rutu (kada se ide po materijal) od Matijevca i uvek istih 21km, nego sam na karti izmerio nešto drugo

plan je bio da se trči "22 (km) na 33 (stupnja Celzija)" ali sam negde oko 18-og km shvatio da kasnim jer trčkaram bukvalno kornjačinim koracima pa sam umesto planirana 22km (plus 2km došetati do grada da se rashladim) produžio najkraćim putem do obilaznice gde mi je izašlo okruglo 20km, a naravno čekala su me ista dva kilometra rashlađivanja

tu sam u čudu shvatio da sam izbio tačno na stazu Ša PoluM pa sam malo u glavi analizirao kuda se to na trci prođe, jer se autom uvek izgubim i nikako ne pohvatam kud se gde skreće, a trka sve to obiđe nekim čudnim sporednim uličicama i uopšte ne primetiš gde sečeš one najveće žile kucavice kojima ideš autom

Nema komentara:

Objavi komentar