14 kolovoza 2021

ON

nije kao on & off, nego kao on & ona
par dana mi je u kupatilu visio neki žuti peškir na kojem piše ON i bilo mi je lako da ga pronađem na čiviluku međ ostalim peškirima
inače nekad uzmem neki braon a lola uzme žuti pa ja uzmem beli pa ona uzme onaj braon koji je u međuvremenu opran i onda ja uzmem neki rozi ne što sam peder nego što je taj najdeblji i najbolje upija pa ona uzme drugi beli i tako se nekad zbunim i gledam u peškire i pojma nemam koji mi je došao po redu
i sad posle ovog ON rekoh da mi se na svakom napiše ON u uglu, navikao sam se

a kad smo kod & znaka, negde prethodne nedelje (tjedna) sam izmislio bajk 'n' hajk, pa kad sam juče upao u neke kukuruze i po azimutu išao skoro kilometar vukljajući bajk pored sebe dok nas kukuruzi šamaraju, rekoh ovo nije hajk ovo je treking ladno
pa sam tako izmislio i bajking 'n' treking

aktivnost sam nazvao "Svetlo na kraju kukuruza" a tako nekako sam i jutros mogao da vožnju nazovem "Svetlo na drugoj obali" jer sam 4 puta pokušao da pređem Kolubaru na mestu gde postoji tzv. Gaz, tri puta sam se zaglibio u pedalj vode i ogromno kamenje i četvrti poslednji put nekako uspeo da proteram do samog kraja, niđe veće sreće

kako li se to moglo zvati, bajk 'n' kajak možda
eventualno das bajk ist gliser nisam nikad zapamtio to derrrr die dasssss


Nema komentara:

Objavi komentar