06 kolovoza 2021

ko još trči tokom Leta?

pita me neka baba jutros 
- a što to trčiš?
- nisam skupio pare za biciklu!
uvek treba imati neki izgovor za trenutnu akciju, kada trčim onda kažem nisam lud da idem biciklom da me gaze pijani i nesposobni i da me ubije neka žena koja gleda u mobilni ili kamiondžija kojem se žuri, a veće je i zagađenje. 
a kada vozim biciklu onda kažem nisam slepac pa da trčim, imam brate pet bicikli pa mogu da biram ko gospodin čovek, što bih se bavio tim sirotiLJskim sportovima.

jutros sam pak mislio da ću stići puno više ali se ispostavio da sam u minut uknapio koliko sam uknapio a to je izašlo nekih ležernih 13.4km (!) jer nisam išao metroom do izlaska iz grada nego sam trčao od kuće pa mi je izašlo 1.5+1.5=3km duže nego prekjuče

rekoh ajd da otaljam onako sat i po do dva, no nije ispalo ni sat i po, šta ćeš
nema veze
jedino mi je važno bilo da postanem levo krilo da otrčim koliko god, kakvim god tempom, samo da ipak održavam ovo trčanje na aparatima, da ne ode forma ispod nule baš
pa je u tom smislu i ovih 13.4km valjda dovoljno
jbg ipak je avgust, ko normalan trči u avgustu...

juče smo imali zoom meeting mi iz Kluba pa sam ovim landarama što lade dupe u Egejskom moru zapretio da moraju da mi lajkuju na Stravi activity merenja staze ili ću ih sve poblokirati i da vidiš čuda svi odreda lajkovali, nema ništa bez čvrste ruke batina je iz granja izašla
(to onaj u mantilu što čuči u granju pa kad naiđu udavače a on samo izbači alatku)

ako nisu lajkovali zbog pretnje blokom onda su što sam rekao da ako ne lajkuju javiću da je u avionu bomba pa će da čekaju 12h na aerodromu dok ne javim s drugog telefona da provere još jednom, a i neko troje srba nose drogu u guzici pa treba to malo pročačkati

ustvari kad malo razmislim javiću da jedan nosi u dupetu a da je drugi progutao ali ne znam koji je koji pa moraju obojici pročačkati i guzu i još ih zadržati 48h dok ne iseru to što su progutali, a ova klupska neka dođe avionom čim provere da nema bombe

ustvari već su lajkovali šta ja pričam umalo da pozovem aerodrom zaneo sam se u osvetničkim planovima, ček da precrtam ovaj broj aerodroma pobrkaću ga sa nekim drugim pa ću naručiti pečenje ili pitati jesu li mi zalepili flekice na čizmice

ahtung ahtung!


Nema komentara:

Objavi komentar