29 kolovoza 2021

da me neko pitao

... da li u Njemaćkoj postoji tur d dojćerland, ne znam da li bih pogodio. 
Volim ovako da udarim novi red umesto taćke, to majka više ne rađa
I sad tako sedim i gledam dojč tur kad već nisam gledao ni điro ni tur
Ne znam ni kad je vuelta, bila je na jesen pa je vraćali u proleće zbog svetskog pa je bacali amo namo i sad su me izgubili u pažnji

Negoooo
Jutros sam trčao nešto malo duže
Juče sam otkaskao laganih brdskih 10km bez sata i pulsa i rekoh daj da iskoristim valjda odmornije noge od proseka, i stoput usranije vreme od takođe proseka
Namazao noge kremom za sunčanje da mi se ne lepi kiša i eventualno blato i da mi bude malo manje hladno
Svanulo +13, nije to baš zima ali do pre neki dan je bilo za 20 stupanja više

Krenuo kao na baš laganu dužinu, nežno nizvodno i nežno niz vetar
Nebo se malo prosvetlilo ali vidim da neće zadugo
Rekoh da se u odlasku ne oznojim previše pa da mi se duša zaledi kad me spiči vetar na mokre gaće
Zato sam se nežno uzvodno i uz nežni vetar koji je s kišom počeo ozbiljno da se pojačava trčao* primetno brže od onog nonšalantnog prvog poluvremena
Završio sam s prosekom 5'30" po km što je veoma spora lagana dužina, pomogao je i brutalno strm kupser od kilometra negde u 11. kilometru

Posle trčanja nisam pio pivo jer smo uveče otišli u šetnju gradom sa planom da umesto budvajzera sebe počastimo fajzerom ali su nas iznenadili javno skrivenom cakom da ga serviraju samo ujutru pa je pričešće ostalo za sutra
Moram trčat natašte jer ako me rokne temleratura ili mi utrne ruka teško da ću pravo s vakcine odletet na trening kao proletos posle kineza

Nema komentara:

Objavi komentar