23 kolovoza 2021

popust na treninge

palim jutros sat na mostu kod pijace i baš se pitam šta će mi PREPORUČITI
kaže hajd opet na threshold run, tri puta po 7 minuta na 4'30''/km
i tu shvatim dve poente
1)
on zaključuje da imam previše trčkaranja u niskim zonama a premalo visoko aerobnih aktivnosti i svaki čas mi savetuje što jače trčanje, da se to izjednači
garmin ima OCD poremećaj
2) nakon što sam onih 2x15 minuta otrčao par sec/km sporije od preporuke, sada mi je dao popust, nije mi promenio brzinu ali se sažalio na moje mučenje pa računa ako je jadnik crko od 2x15 minuta daj da probamo 3x7 minuta, ubiću čoveka ko će me posle nositi na ruci i o meni pisati blogove, eto tako razmišlja pametni sat i mogu vam reći - pametno!

naravno da sam stisnuo discard suggestion i otišao na obično trčkaranje, i već predosećam da će zbog toga još više dignit nos ali šta ću, posle trčanja na poslu treba da sedim ja a ne on, pa nek svako čuva svoju guzicu
tako sam iz grada izašao najstrmijim ulicama na brdo, malo protrčkarao uživajući u lepim pogledima na okolinu i na kraju strčao na reku Gradac te stazom uz nju kroz hladovinu zatvorio kružić

malo sam pred kraj dodavao gas da mi izađe prosek preko 10 km/h i tik sam uspeo
doduše imao sam na jednom mestu kod konjičkog kluba nekoliko minuta škrapinga što mi je sahranilo prosek od svih dotadašnjih kilometara ali rekoh moram opet ovuda ispreskakati prepreke kao u starim dobrim vremenima, sad mogu zadovoljno da trljam ruke kako sam još uvek mlad i skočan

kad mogu ljudi da se čeliče protiv virusa mogu i ja protiv uzbrdica i kamenjara



Nema komentara:

Objavi komentar