11 kolovoza 2021

baba prohodala nakon gutljaja očne vode


nakon obilaska gradilišta autoputa tražim prečicu da se što brže vratim u grad jer sam u cajtnotu za posao, pitam seljane da li mogu tuda i tuda kao što kaže karta, a glavni mi odgovara - može, samo moraš da pregaziš Krivošiju
a to je rečica jelte
- ... ali je presušila, ne brini. samo polako. drži desnu stranu.
- (???)
i naravno upadnem u dezobarijeru do kolena to jest ne upadnem nego okrenem nazad pa ipak izvijugam sokacima da bih se dokopao glavnog puta
već sam par puta tako prelazio Krivošiju i svaki prelazak izgleda isto, pošto reka krivuda grđe od krive drine, onda ideš koritom par desetina metara i voila'
s tim da sam jednom to obavio pony-kom a sada mi se nije bućkalo mtb-om

vezano za jučerašnju vožnju, scenario ovih vrelih dana se stalno ponavlja
poželim da stignem do tačke B, i kada dođem negde na pola između A i B počnem da se kolebam da li sam previše umoran ili je od vrućine ili mi se ne ostaje skroz do mraka ili nešto četvrto, i onda mi se tako svaka želja pretvori u just another recoveryć rajdić.
boh.
videćemo šta će danas biti, jutros sam već uknjižio 35km tako da mi je lakše da popodne opet skratim, svakako će u zbiru ispasti pristojna brojka NIČEGA
pošto to nisu treninzi nit išta pametno, najobičnije žuljanje dupeta i uživanje u staroj slavi nakon one stotke preko Kopaonika u nedelju

Nema komentara:

Objavi komentar