12 kolovoza 2021

baba ostala nepovređena nakon što je ispala iz paraglajdera

trenutno sam u fazi istraživanja koliko naslov bloga utiče na posete stranici, i izgleda da je rezultat suprotan očekivanjima, što bombastičniji naslov to manje klikova
ili nisam dovoljno čekao
elem juče mi je ispao još jedan rikaverić rajdić danić i odlučio sam da danas prekinem to vrzino kolo tako što ću otrčati nešto i negde pa makar crk'o
ujutru sam se uspavao zato što sam se probudio u 3 i blejao po tviteru do 4 i kada sam već bio u fazonu da samo sačekam da svane i aktiviram se sto na sat, opet sam zaspao i probudio se tek pred 7
ka
ta
stro
fa

i tako je rikaverić rajdić dopao ujutru nekih sat vremena po ladovini a morao sam da odem na jedno mesto i nisam dotle mogao da stignem trčeći, plus sam znao da imam dosta posla na poslu pa bi bilo samoubilački da se satrem neposredno pred to

i tako ću popodne ubaciti no nešto pod kodnim nazivom "pa makar crk'o", prvo ću da izmerim u nekoj aplikaciji neku poluzanimljivu stazu da na licu mesta ne bi bilo iznenađenja
planiram brick duatlon bajk-trčanje-bajk sa ostavljanjem bicikle negde na zgodnom mestu, a gde će to biti samo nebo zna

u međutajmu sam se prijavio za virtuelni nju jork, evo kako to izgleda
napravili su mi i startni broj koji uopšte nema broj i koji izgleda kao da sam ga kupio na buvljaku ili u kineskoj radnji, mislim da bih i sâm napravio duplo bolji
ovo više liči na startni goblen
ali ajd




Nema komentara:

Objavi komentar