22 ožujka 2024

22.03. verski praznik Mladenci

ovo će biti onaj eksperiment o kojem sam odavno pisao 

naime u naletu narcisoidnosti sam buncao o Tome kako bi zamnom* stalno trebala da ide neka sekretarica i da vrijedno** zapisuje moje blogove 

ali Evo pojavila se ta opcija da u telefonu diktiram SMS ove pa rekoh da se upoznam sa tom opcijom 

za to je prava prilika ovo prijepodne odmora nakon onog glumatanja*** jučer 

evo i prve veće greške (ova ***) 

*Zbunilo me to što je zamnom napisano kao jedna reč 
ček da probam ne znam ne radi nizašta nipošto aha dakle to je jedina nazovi greška 

**Jezik telefona mi je podešen kao hrvatski pa se moram pomiriti sa ovom ijekavicom 

***Umjesto glumatanje trebalo je loma tanje za koju riječ telefon očigledno nikada nije čuo I evo kako je to zabeležio kao dvije riječi 

jedino je šteta što sve ovo nije moglo odjednom nego iz šest sedam SMS ova tako da zaključujem da je kucanje na računalu ipak brže

plus ovo govor u tekst ne prepoznaje točke i zareze
sekretarice, dobili ste otkaz!

Nema komentara:

Objavi komentar