23 ožujka 2024

napeto je

da je prognoza malo drukčija pretpostavljam da ne bi bilo razloga da sutra odemo u Novi Sad i da otrčim polumaraton, no po kiši i +6 teško da bih se osećao normalno, naročito posle današnjeg dana kada je u najavi jako toplo vreme.

skraćen posao zbog groblja jer je godišnjica otkako je Lolina mama imala moždani udar i umrla tri dana kasnije, pa posle toga, šta stignem da uradim uradio sam, piše da sunce zalazi u 17:56, dakle lepo će se videti sve do pola 7 što je maltene duboka noć za mene koji sam navikao da najradije trčim ili vozim pre podne ili u najgorem slučaju oko podneva.

jedino se dvoumim zbog ovog nenormalnog vetra, da li sa se ipak otisnem biciklom i da ne obraćam pažnju na brzine (da ne bih pao u depresiju) nego da po nekim manjim puteljcima prekotrljam nekoliko sati, ili da direktno s groblja produžim negde na tu stranu gradskim mtb-om pa da ga vežem negde uzbrdo i produžim na hajk sa eventualnim džogiranjem.
biće verovatno stvar inspiracije.

legla nam je neka lova pa sam otvorio nekoliko sajtova da ugrabim još par preostalih sniženja, trenutno sam u lovu na dukseve za trčanje i šuškavce (wind stopper radije nego nešto baš za kišu, to imam) i eventualno još neki bolji kačket, sa onom poslednjom arudžbom čarapa imam do kraja života!

Nema komentara:

Objavi komentar