07 ožujka 2024

još jedan "oće-piški-neće-piški" dan

nekako mi je oduvek bilo lako da kombinujem biciklu i nazovi-humanitarni rad
ponesem u bidonu vodu ili granule, u torbici nešto salame, svratim na neko mesto gde ima ostavljenih pasa ili štenaca, nahranim ih i produžim dalje
ič mi to ne utiče na trening zabavu provod izlet performans štagod

no kombinacija trčanja i toga mi nekako ne ide
prvo moram biciklom do negde, da ne trčim od kuće natovaren
od najdalje ravne tačke krenem u brda pa tražim prečice da što više idem po azimutu
azimut je za prave baje, izohipsa je za plačkice i sraćkice

e sad, kad je lepo vreme, još i pomoz bože, ali ovako...
na bicikli mora šuškavac, pa ga posle nosim ili u rančiću ili u ruci ako ga povremeno oblačim
danas je bilo i kišice usput
ranac stoji na leđima čvrsto, kada nosim onaj salomon, u protivnom skakuće kud on oće

pa uzbrdo toplo nizbrdo hladno
ako kombinujem hajk i trčkaranje onda je temperatura (moja) ravnomernija, uzbrdice uglavnom prošetam a nizbrdo strčim pa se nit pregrevam nit hladim naročito
problem je što na kraju sve ispadne neki čušpajz bicikle trčanja i hajka pa to treba rastumačiti na kraju, više vremena mi prođe u računanju koliko sam čime prešao nego na samoj aktivnosti
trt

nakon jučerašnjih kolko beše, 4km trčanja i 7km hajka, danas sam ubo malo bolji skor od 8km trčanja i 5km hajka, a našao sam i poslednju prečicu na tu stranu koja uopšte postoji, tajnu mi je odao seljak kojeg sam sretao nekoliko puta pa se maltene i upoznasmo

Nema komentara:

Objavi komentar