08 ožujka 2024

osmi mart, dan mladosti

dan žena mora biti dan mladosti jer ne zove se dan baba zaboga
meni je počeo tako što sam odneo cveće ali na malo čudno mesto, naime sutra su Zadušnice pa smo skoknuli do groblja da malo očistimo i operemo spomenike a usput i ostavili cveće jednoj babi dvema majkama i jednom ocu, šta će ogrebao se i on ni kriv ni dužan

obzirom da do groblja imam nepuna 4 kilometra nisam se nešto silno natrčao a doduše nisam ni trčao nego samo lagano trčkarao, A EVO I ZAŠTO

juče sam bio nezadovoljan onim polu trč polu hajk sendvičem, a uzgred i istim takvim prekjučerašnjim, pa sam popodne u pauzi posla otišao na kratak dodatak

otkaskao do pomoćnog stadiona, tamo uradio deset sprinteva po dijagonalama, malo se istezao i hladio pa opet dokaskao nazad kući
izašao mi je prosek tih dijagonala 3'14''/km, s tim da su prve bile sporije, onako "na hladno" pa mi je prosek pokazivao od 3'30'' polako prema 3'20'' i na kraju se smirio na 3'14''/km

ako mi je u poslednje dve spao sa 3'18'' na 3'14'' to bih sad mogao u excelu da izračunam lako, koliko su bile brže poslednje dve od prvih osam, ali me mrzi
jer ionako koga briga, po džombastoj travi i usto vlažnoj, i najpogrešnijim mogućim patikama jer sam mislio da ću samo trupe trupe otruptati još koji neobavezni kilometar

pa sam tako sprintao u najtežim i najglađim patikama, đonovi su im tek nešto malo manje ravni nego na patofnama
no eto, bilo je zanimljivo
idući put ću u nekim boljim patikama, baš da uporedim eto

Nema komentara:

Objavi komentar