14 ožujka 2024

pao je brdski segment, ali ne i Kadinjača

svet je bio normalan pre Strave
sećam se da sam jednom udarao recke kao kad igraš tablića, četiri uspravne pa jedna popreko, to je 5
pa sam tako na listu sveske brojao koliko puta smo u dnevniku treninga prešli biciklama 100km, 150km...
i mislim da je samo tih od 150, tačnije 149 jer je to bila omiljena dužina do jedne česme ispod planine RUdnik, da je dakle samo njih bilo preko stotinu

nekada je duvao vetar odavde, nekad odande, nekad bočni pa nas zezne u oba pravca, ali bilo je puno puta da smo se satrli u jednom pa poludeli u drugom pravcu
pičiš i maltene nigde ne siđeš ispod 45 na sat, još kad te prođe šleper odeeeee brzina pa ceo kilometar ideš preko 50
ko zna koliko bi tu bilo segmenata, kruna i krunica, KOMova i QOMova.

danas odu na vožnju pa se odmaraju pred svaki Segment, pa raspale iz sve snage, pa im je ostatak vožnje recovery
imamo i onih koji samo zbog Segmenta izađu iz kuće, baš takvog jednog ovde u gradu
pre par dana sačekao olujni vetar s istoka, pa zaleteo obilaznicom par kilometara i eno ga sad prvog na segmentu, to mu mnogo znači
bar da je nešto išao nego 45 km/h
uz onakvu oluju bajo moj sve ispod 50 je sramota a ne da se ponosiš
a iza drugi treći četvrti isto tako nagazili sa vetrom u leđa ali se vraćali sa vožnje od 60km pa im to bilo prosto usput
voli duša da je prva na listi

i juče vidim tog Opsednutog da je merkao jedan segment koji sam ja napravio, šaljivog naslova, sa dosta strmih delova kroz šumu 
prosek uspona nije prevelik, ali je pomalo nervoznog profila a i teren je dosta tehnički sa kamenjem i korenjem na mestima
(imao sam tu rekord ali ne mogu da ga nađem, valjda mi stoji aktivnost na "private")

i odmah popodne odem biciklom do tamo, iako umoran od jučerašnjeg trčanja i bez kafe i pametne pripreme, rekoh da ja ustrčim da koliko god pomerim krunu, da mu malo zagorčam život
tako sada ispred šestorice koji imaju vreme između 12 i 13 minuta, stoji moj uspon od 10'44''
vidim na grafikonu da sam srednji deo koji je ravan i "trčljiv" išao samo po 4'40'' što je naravno više nego smešno za nekakav napad na rekord, tu bi moralo da se maže puno brže ali ne juče, nego nekog odmornijeg dana na proleće

Nema komentara:

Objavi komentar