12 ožujka 2024

za sada sam u plusu

da ne kažem pozitivan.
jedno je kad si pozitivan u vezi nečega, a drugo je kad si pozitivan na nešto, to sam hteo da kažem.
lepo je biti pozitivan ako se ne radi o nekoj bakteriji ili virusu.
ili trudnoći.

gledam čemu služi ovo "screen lock" na tastaturi kompjutera pa mi se ne sviđa odgovor chatGpt-a jer ako ja i stisnem to, ništa se ne dogodi, i svako može da dođe i da ga stisne opet i isključi.
tako da ne radi ništa.
nema veze.

juče je bio malo neuspešniji dan od današnjeg jer su me neobjašnjivo bolele noge i nije im se maltene uopšte trčalo pa sam napravio neku mrljavu hajk/jog kombinaciju pa sam jutros morao na popravni.
malo sam se zaleteo ali ok...
negde na pola kruga sam uzhodao jako strm uspon da se ne satrem pred posao jer imam nešto malo više da radim od uobičajenog, pa sam dalje skočno dotrčao nazad kući.
sat tempa, neloše.

stigao sam blizu kilometraže koja mi je potrebna za pola Marta kakav sam imao u 2023., tako da mi trenutno taj zadatak deluje lak, naravno ako ostane ovako lepo prolećno vreme.
uostalom do kalendarskog proleća imamo još samo desetak dana, tako da ovaj "proleće umesto zime" bonus više neće biti bonus, nego nešto uobičajeno i redovna pojava.

Nema komentara:

Objavi komentar