06 ožujka 2024

hej ovo nije ni tako loše, da je 20 puta duže ispao bi UTMB

jer kontam da i tamo ljudi pola hodaju pola trčkaraju, e jedino da je sve po danu bilo bi okej.
krenem ja sa idejom da otrčim barem malo barem u povratku barem nizbrdo, i napravim neki krug po brdašcima da se podsetim par prečica.

i lako sam ubo, jesam bio u laganoj dubiozi jednom prilikom ali sam od 4 prečice prošao kroz dve poznate, jednu sam otkrio slučajno jer je to praktično drugi deo Y ipsilon prečice a znao sam samo jedan krak, dok sam četvrtu prečicu usrao jer nije ni bila naročito prohodna, bolje bi bilo da sam se držao glavnijeg puta nego što me je zavarala neka stazica koja se ubrzo izgubila i pretvorila u šiblje i šipražje.

ceo izlet sam snimao na stravu putem telefona, a trčanja sam neovisno snimao garminom i stiskao pauzu/rec pa sam tako odmah znao koliko sam ptertčao bez da u grafikonu hajka moram po kadenci da analiziram i sabiram sto po sto metara.
pa mi je ispalo 4km trčanja i 7km hajka i stigao sam taman na posao, knap ali stigao.
mršav dan po kilometraži, čisto sumnjam da ću popodne opet poželeti da se tuširam posebno ako bude najavljene kiše, no ako ne bude moglo na biciklu ipak mi ne gine neki hajk sa trčkarajem.

Nema komentara:

Objavi komentar