05 ožujka 2024

mućak!

nisam pošten što sam ovaj dan nazvao Mućak jer mućak nikom ništa nije kriv, niti je njemu ko kriv, mućak je prosto mućak i ne možemo ga prozivati ni pričati loše o njemu, paaa, on prvi ne bi voleo da bude mućak.
nego sam ja zabrljao sa hoću neću i na kraju ispadoše tri vožnje u jednom danu a ništa trčanja.
doduše prva ranojutarnja juriš vožnjica bi mogla da se podvede pod ve o dva maks trening, iako je bila na smešnoj bicikli za te stvari.

mislio sam u jednom trenu da je to neloše, da ću se odmoriti za sutra pa udri opet u trč, no mućak.
pomisliš da će nešto biti lepo (recimo jaje) kad ono mućak.
mic po mic sam ipak nešto napravio u nogama i to nešto se obično zove umor, barem mu tako tepamo.
tako da će sutra opet biti pomoz bože dan, fingers crossed što bi rekli anglozi.

Nema komentara:

Objavi komentar