16 prosinca 2012

dobar-loš-zao-stao


Pazi sad ovu zbrku, kao potvrdu onoga što oduvek tvrdim da fejsbuk ume da bude čisto sranje ako ga pogrešno koristiš. U onoj fazi kad sam imao 500-ak kontakata i (naravno!) nisam poznavao ni pola od njih, tu je bila kod nas neka manifestacija sportskog karaktera, i tu upoznam par ljudi. Kasnije se ispostavilo da sam se sa jednom od tih osoba praktično "znao" mada smo se međusobno predstavili jedno drugom, drugu sam kao nešto znao preko fejsa, a treću osobu sam tada upoznao prvi put. I taj mi se dečko učinio simpatičan, valjda jer je bio najmanje umoran od troje pa samim tim i najraspoloženiji za priču. Dok sam došao kući naravno zaboravim kako reče da se zove no preko nekih Zajedničkih sam ga pronašao i dodao, on potvrdio, i tu mu se gubi svaki trag. Onako, ostao mi u nekom simpa sećanju, nit mi je šta lajkovao nit sam ja imao pojma kako mu izgleda profil. Ja ionako samo kod nekoliko ljudi povremeno odem na profil da vidim šta ima novo, ko će šetati po 500 profila od čega više od pola ne znam ni ko su ni šta su? To bi bilo kao kad bi zgrade bile sve providne i kad bih išao od stana do stana i zevao unutra šta rade ljudi. Mada, sad kad sam ovo napisao, možda mi zvuči kao zanimljiva ideja?

Elem, posle godinu dana naletim preko nekih blogova na jednog drugog Tipa koji je odmah delovao nekako naduven, prepotentan, najpametniji, znate, taj tip Tipa. Negde sam nekako ostavio neki komentar, šta li beše, pa sam posle toga, sad se ne sećam, shvatio da ga imam u kontaktima na Fejsu, pa sam mu poslao par nekih poruka, sve to vezano za blogove sajtove i tako, trkačka tematika. On odgovori na jednu od pet poruka, vidim da je neki autističan totalno. I u jednom trenutku, on meni odgovori u nekom totalno nadrndanom fazonu, tipa šta ga ja smaram privatnim porukama, i neka gledam svoja posla, i neka ostavim njegov sajt, i neka sugestije sačuvam za sebe!? Wow rekoh, koji napad kulture... Nisam baš shvatio šta mu to znači privatne poruke, valjda su sve poruke privatne po definiciji, a zvučao je kao da ga štipkam za guzu dok niko ne gleda pa me on ono udara po ruci "more mrš pederčino!". Ja mu samo odgovorim kako vidim da je neki prepumpani Tip i da ću ga evo ukloniti sa spiska kontakata i blokirati, da se više ne vidimo. Jer ja koga god uklonim sa spiska "prijatelja" (ili on mene), ja njega odmah i blokiram jer se bojim da će mi se za godinu dana nešto kod njega dopasti pa ću mu poslati zahtev, pa će taj da pomisli da sam lud načisto... Sigurnije je da više jedan za drugog ne postojimo na Fejsu, ako je već dotle došlo...

Korak treći, postavim ja status kako sam se zbog razilaženja u mišljenjima (kao ono kad se raspada rock grupa pa menadžer sastavlja izjavu za medije) zauvek oprostio od kolege trkača i blogera, nažalost, no kao što jednom reče Murinjo "gde piše da moram sa svima da budem dobro?". I u roku od sat vremena dobijem 19 poruka kako se ljudi uglavnom slažu, kako im je drago da još neko deli njihovo mišljenje, baš mi hvala što sam napisao ono što svi misle, i uglavnom u tom fazonu. I dobro, jedna drugarica ga je branila, a druga je ostala uzdržana. Dakle 17:2.

I sad se vi pitate kakve veze ima onaj prvi Tip sa početka priče? Pa nećete verovati, ali TO JE SVE JEDAN ISTI ČOVEK!!!!!! To sam tek sinoć ukapirao, a shvatio sam i da sam ih "razdvojio" jer ovaj drugi u zadnje vreme nije na profilu imao svoju sliku nego nešto trt-mrt pa ne vidiš o kome se radi, i kad sam pre mesec dana s njim započeo to piskaranje ja ih uopšte nisam povezao. Nisam ni mogao po slici, a ime onog prvog sam bio zaboravio misleći da sam ga sigurno obrisao u ona dva naleta čišćenja kontakata od polu(ne)poznatih uljeza. I nije mi moglo pasti na pamet da onaj prvi, što bi rekla Branka Katić "mnogo fin neki čovek, il je peder il je vojvođanin?", onako pristojan dečko ali nekako zatvoren, da bi taj mogao da ima nekakav sajt, da nameće mišljenja, i tako, to mi je skroz suprotno nekako sad kad o tome razmišljam. Valjda ja pretpostavljam na osnovu sebe samoga da svi treba da su isti uživo i kad se sakriju iza tastature.

Da stvar bude najtragičnija moguća, sad me muče dve stvari.
1) kako sam za nekog takvog mogao u početku da pomislim da je dobar fin dečko, doduše malo onako što bi moja baba rekla za ćaleta "mule", ali zaista skroz ok?
2) otkud da za njega mnogi kažu kako indeed jeste prepotentan i arogantan, ako je to istovremeno Onaj Prvi fini dečko?

Eto vam vašeg Fejsbuka, sto zbrkâ, trista ljudi petsto ćudi i hiljadu identiteta, jedan fin uživo drkadžija na fejsu, drugi naduvan i tamo i ovamo, treći čas postoji čas ne postoji, i to dođe dotle da više ne znaš ko je ko, i ko je kakav, i na kraju blokiraš nekoga za koga si jedini put kad ste se sreli pomislio da je jedan od onih retkih OK ljudi sa kojima može fino da se druži. No hajde, ako sam i svestan da loše procenjujem ljude, bar mi je uteha da mi je greška bila u onoj prvoj dobroj proceni, obzirom da sam za ovu drugu lošu procenu dobio potvrdu od toliko zajedničkih poznanika. A da mi još uvek sve nije najjasnije, pa, i nije. Kako ja to nisam odmah povezao, nemam pojma. Mnoooogo smešna situacija brate.

Nema komentara:

Objavi komentar