ponedjeljak, 14. ožujka 2016.

43

rekao mi Trener da ako hoću da podignem formu, moram da skratim treninge... pa sam otrčao kilometar kraće nego u subotu. i bogme odmah se primetilo na proseku!!





evo kako su mi se kretali pulsevi, kad otfikariš ovo plavo (greške). ona zastajanja u sredini su 2x na česmi + na okretu da opalim par fotki, i još sam morao da stanem kod nekog kamenoloma/gradilišta da me bager ne bi pregazio.
fora sa tim izvorom pored puta je što se nalazi na 20-ak km od kuće, i kad sam već tamo, uvek volim da iskoristim priliku da se bolje napijem vode, pa često produžim kilometar dalje, da bih u povratku mogao da se napijem još malo. tih desetak minuta je taman dovoljno da želudac već propusti dalje nešto popijene vode, pa mogu da mu uvalim novu turu :-)
mislim zabole vas za PULSEVE, nego više kao ilustracija napora. trening je izgledao otprilike: dva sata onoga što zovem Tempić (na uzbrdicama) i Tempo-Dužina (nizbrdo i ravno), plus nepuna dva sata (povratak) nekog okvirno nazvanog Tempo Trčanja.
jer maraton, kao dužina trke, ako si sposoban za rezultat od 3h, on je praktično Tempo intenzitet, a ako si sposoban za 4.5h-5h on ti je puno bliži doživljaju trčanja Dužine, nego Tempa.
ovo danas je bila najprosečnija brdska asfaltna staza za ovaj moj kraj, sa standardnom količinom uspona, istom ili vrlo sličnom Plitvičkom Maratonu. to kažem da bi moj današnji učinak mogao da se uporedi s nečim što je poznato još nekome osim meni. kad odbijem prvi kaskajući kilometar ostane mi maraton za 3h43', šta god to moglo da znači.
verovatno sam mogao i brže, ali, mogao sam i sporije :-D

Nema komentara:

Objavi komentar