21 ožujka 2016

No sleep 'til Hammersmith

Na Stravi sam toliko virtuozno sročio opis današnjeg trčanja "recikliranje ostataka adrenalina nakon jučerašnje trke" da na svakih sat vremena moram da kliknem na sopstveni profil da bih se još malo divio toj umotvorini :-)

Nego bez zezanja, meni se ujutru nakon trke skoro uvek negde žuri, pa sam tako i danas bio raspoložen da malo iskočim iz onih laganih intenziteta, dužina i dužinica. Tresnuo sam najklasičnije brdsko tempo trčanje, STROGO zaobilazeći asfaltne puteve.

Naime juče sam u prestonici fenseraja za samo sat vremena projurio pored par hiljada ljudi, i pored još toliko automobila tokom kratkog puta do tamo i nazad, pa mi je veoma prijalo da danas u ovih par sati ne sretnem ama baš nikog.

Neka neko kaže da mu moja današnja staza na slici izgleda ravna, pa ću odmah da ga blokiram sa stranice :-)

Ništa neobično što mi je svaki pasus počeo sa "N".


Nema komentara:

Objavi komentar