24 ožujka 2016

detalji

Evo u svesci piše da mi je poslednji dan "odmora" bio prvi mart. to je uključivalo samo sat i po šetnje i ništa više. Obzirom da sam dan ranije otrčao na divčibare i strčao okomitom planinarskom stazom, nije nikakvo čudo što sam tog prvog marta bio nepokretan. Pogledah sve to skroz slučajno, jer mi je kroz glavu proletelo "ako ću uopšte da razmišljam o tom polumaratonu sad u nedelju, ček da vidim kad sam se zadnji put pošteno odmorio". No sad kapiram da je prerano za razmišljanje o nedelji, tek je četvrtak pa mogu danas i na Mars ako hoću. Nisam čak ni pogledao koliko je daleko Kruševac, a tog jutra će nam spavanja ionako faliti jer se satovi pomeraju pa ću u 06 morati da ustanem u terminu onoga što će se do subote zvati 05. Pride mi je delimično antipatična ideja da idem tako daleko da bih otrčao neki malodušan tempo-trening koji mogu da obavim i kod kuće, a za neka mazanja nisam raspoložen jer imam skroz druge ideje po tom pitanju, o kojima za sada nećete saznati previše detalja. Ne zato što sam od onih koji glume tajanstvenost da bi sebi podigli cenu, nego jer te detalje ne znam ni sâm :-)

Nema komentara:

Objavi komentar