05 prosinca 2016

reciklaža

neću da pišem o Reciklažnom Maratonu koji je za 6 dana, nego sam dovršio neku skalameriju na kojoj sam pokušavao da naučim tajne zavarivanja. od stare komšijine ograde koju smo nasledili, i koju sam isekao na delove jer je ličila na sve samo ne na ogradu, e dakle od tih šipčica sam dobio potrošni materijal za Malu Školu Zavarivanja.

naravno trebalo je skinuti sve naslage farbe i rđe, što sam uradio brusilicom iako imam onu topilicu za farbu no brusilicom je 10x brže. a i sva ta rđa ti završi u nosu, mislim kad već plaćaš sve te aparate odabraćeš onaj od kojeg barem imaš neki povratni efekat.

tako se od cevčice i šipčice i šipke i cevi i ovoga i onoga dobilo nešto najbliže skulpturi što smo umeli da skarabudžimo. u nekom Muzeju Moderne Umetnosti bi se svi tome divili i sklepavali mu stihove, a ovako pošto je u našem dvorištu svi će da se smeju - haha kakav je ovo hibrid miša i magarca iz neke udaljene galaksije.

pa da, kako mi ranije nije palo na pamet. nikome neću ni reći da smo to sami navarili, nego ću izmisliti priču kako smo tog keroida kupili na aukciji umetničkih dela iz tajne kolekcije endi vorhola. e to. još uvek je onako obrušen kao od majke rođen, tek treba da smislimo da li da ga faarbamo i u koju boju. najlepše bi bilo da se hromira ili pocinkuje, mada mislim da bi i najjeftinija od tih varijanti ispala preskupa, tako da ćemo ga ipak odenuti u sopstvenoj radinosti.

možda sutra padne neki foto album.
možda zbog toga aktiviram stranicu na fejsu, videću.
čak sam se nosio mišlju da jedan od FB profila (sa kojih sam vodio stranice) reaktiviram i da tamo okupim šačicu, tuce prijatelja s bloga, pa da tako nastavim FB karijeru.
to bi bilo bolje od javne stranice jer su počeli da me opterećuju neki "nikad čuo" ljudi koji su se tamo nakačili i počeli sve živo da komentarišu, zaboravljajući pritom da se uopšte ne poznajemo.

upravo je taj koncept Fejsa,
da smo svi svima "prijatelji prijatelja",
ono što mi najviše smeta.
nemam ja u životu manjak prijatelja,
štovani fejsbuče, naprotiv,
upravo si mi ti pomogao da shvatim da ih imam višak :-)

Nema komentara:

Objavi komentar