18 prosinca 2016

simetrija

nije baš, naprotiv.
što više trčim to manje blogujem, kad vikende provodim na trkama onda još manje blogujem, a kad se odmaram onda najviše pišem ali sve manje o trčanju.
tako dođemo do zaključka da sam suprotnost "sportskom blogeru" i da se praktično svo vreme lažno predstavljam.

od juče trčim novom stazom, koja mi se nešto naročito i ne sviđa.
ona stara mi je bila puno inspirativnija.
ova sad, niti ima brdo, ni neki drugi izazov, i tako, dosadna je.
dakle TO bi mogao da bude novi izazov.
da li sam sposoban da od monotone staze izvučem nešto?
hmmm...

ima ona izreka da nas život stalno stavlja pred iskušenja, ali retko baš na onom mestu, u onoj situaciji, i na onaj način na koji bi mi želeli, i za koji se pripremamo.
ugodno je zajahati nešto što ti se sviđa i kao bajagi se takmičiti protiv staze, štoperice, samog sebe.
ali hajde, probaj da od nečeg bljak napraviš nešto mljac.

promenio sam i komponentu patika, jer sam na staroj stazi jedne nedelje trčao u bruks st5, druge u nike pegasus 29, treće u nike lunarglide 5.
na ovoj novoj stazi sam juče trčao u asics noosa 10, a danas u pegasus 29.
evo već je mesec dana kako mislim da ću skoknuti u ovaj novi tržni centar da vidim ima li šta novo i zanimljivo, i ne stižem.
imaju 3 sportske radnje, a sa interneta sam uglavnom obavešten i o ponudi.

pazi taj stepen zauzetosti, ajde da te čeka neki težak posao pa da izbegavaš obavezu, ali "posao" je prošetati jedne večeri 350 metara do tamo, kupiti nekoliko pari patika, par dukserica i donjih delova trenerke, jaknu i još neke sitnice.
to je sav zadatak.
a opet nemam vremena.
na kraju će zameniti novčanice kao što su marke zamenili evrima, ja ću odneti dva džaka para na smeće, i unucima pričati kako jedne godine nisam stigao da odem do tržnog centra.

eh da, juče sam trčao 59'30'', a danas 58'30''.
ne zna se koji jogging je bio mrtvačkiji.
čak sam trčao u običnoj trenerci, bez aerodinamičnih gaća i čudesa.
motivacija da razvijem brzinu ravna nuli.
ko će ga znati, to se zove aktivan odmor, valjda.

Nema komentara:

Objavi komentar